שיטות משלוח וזמני אספקה

רוב המוצרים באתר מוכנים לשילוח תוך 2 ימי עסקים.
זמן הכנת מדבקות שם עד 3 ימי עסקים.

שליח עד הבית – עד 5 ימי עסקים ברוב אזורי הארץ, ללא אזורים מרוחקים כגון יישובים מרוחקים מערים מרכזיות, ישובים מעבר לקו הירוק, קיבוצים.
זמני אספקה ליישובים מרוחקים עד כ-7 ימי עסקים.
*במהלך חודש נובמבר ימי האספקה עלולים להתארך לעד 8 ימי עסקים בגלל עיכובים של חברת שליחויות.
דואר רשום באמצעות דואר ישראל – עד 14 ימי עסקים
איסוף עצמי – ניתן לאסוף את החבילה שלך בחינם! מבית VKART היוצרים 3 אזה״ת לוד, בתיאום מראש ולאחר קבלת הודעה שהזמנתך מוכנה לאיסוף.
בימים א-ה בין השעות 9:30-17:30, שישי וערבי חג אנו סגורים.

מחירי שיטות משלוח

משלוח בדואר רשום – 10 ₪
משלוח עד הבית – 29 ₪
בקנייה מעל 450 ₪ – משלוח מהיר עד הבית – חינם

ביטולים והחזרות

מועד אחרון להחזרה (ביטול)/החלפה: מיום קבלת אישור ביצוע ההזמנה במייל חוזר ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר.

1. ביטול רכישה שבוצעה באתר האינטרנט יעשה באמצעות פנייה של הלקוח בכתב למוקד שירות הלקוחות של אתר האינטרנט, אופן ההחלפה (חל במקרים של החלפת מוצר באתר בלבד ולא במקרים של החזרה (ביטול הרכישה): החלפת מוצר שנרכש באתר האינטרנט במוצר אחר, ייעשה באמצעות פנייה במייל של הלקוח למוקד שירות הלקוחות של אתר האינטרנט, שבמסגרתה יציין הלקוח מה המוצר שרכש ומה המוצר החדש אותו הוא רוצה לרכוש במקום המוצר הישן. לאחר פנייתו של הלקוח ובחירת מוצר חדש כאמור, יקבל הלקוח אישור על ביצוע ההזמנה החדשה במייל חוזר וההזמנה הישנה תבוטל. המוצר החדש יסופק ללקוח בהתאם להוראות תקנון זה. את המוצר הישן הלקוח יתחייב להחזיר באופן עצמאי ועל חשבונו למשרדי המפעילה.

2. תנאים להחזרה (ביטול)/החלפה:
א. המוצר לא נפגם, לא נעשה בו כל שימוש והוא באריזתו המקורית.
ב. הלקוח ישיב עצמאית את המוצר ועל חשבונו למשרדי המפעילה, בתיאום עם מוקד שירות הלקוחות ובמועדים המפורטים לעיל.

3. דמי ביטול:
החזיר הלקוח את המוצר סגור וארוז באריזתו המקורית ושלא נעשה במוצר שימוש כלשהו (ביטול רכישה), לא ינתן זיכוי עבור דמי המשלוח אל הלקוח.

4. ביטול החיוב והחזר כספי: בכפוף לקיומם של התנאים לביטול, כמפורט בסעיפים לעיל, תוך 14 ימים מיום אישור קבלת הודעת הביטול של הלקוח על ידי מוקד הלקוחות של המפעילה או תוך 14 ימים מיום שקיבל הלקוח אישור על ביצוע ההזמנה החדשה במייל חוזר, לפי העניין, תבטל המפעילה את חיוב הלקוח בגין רכישת המוצר או בגין ההזמנה הישנה,לפי העניין ותשיב ללקוח את אותו הסכום בו חויב בפועל בגין המוצר או בגין ההזמנה הישנה, לפי העניין (במקרה בו הלקוח כבר חויב בפועל על ידי חברת כרטיסי האשראי), באמצעות זיכוי כרטיס האשראי ששימש אותו לרכישת המוצר לפי העניין או שתבטל את חיוב הלקוח (במקרה בו הלקוח עדיין לא חויב בפועל על ידי חברת כרטיסי האשראי).

ניתן לקרוא את הפרטים המלאים בתקנון ותנאי שימוש האתר